Office Support
Ik help ondernemers die passie hebben voor hun bedrijf, met het uit handen nemen van de office support werkzaamheden die jou van je taken afhouden.
Heb jij een overzicht in je TO-DO’s?
Weet jij wat je vandaag allemaal aan werkzaamheden uit moet voeren? Of deze week? Heb jij op de één of andere manier een overzicht? Zo ja, staan er in dit overzicht to-do’s die je liever niet uitvoert omdat het om randzaken gaat? En je helemaal niet bezig kunt zijn met je passie voor je bedrijf?
Heb jij geen overzicht in de werkzaamheden die je deze maand allemaal uitgevoerd moet hebben? Zou je zo’n overzicht graag hebben om van hieruit gericht te werk te gaan en mogelijk ook veel efficiënter kunt werken?
Wat als ik je daarbij kom helpen…
Ik help ondernemers die passie hebben voor hun bedrijf, met het uit handen nemen van de randzaken die jou van je werkzaamheden houden.
Wil jij ook zoveel mogelijk de werkzaamheden uitvoeren die de passie voor je bedrijf laten zien? En je niet zo druk maken om andere werkzaamheden die je misschien veel minder leuk vindt om te doen?
Maar juist wel wilt groeien in naamsbekendheid, online zichtbaarheid en/of omzet? Of juist jouw kostbare tijd inzetten voor andere dingen, zoals voor je gezin, sociale leven, sport, vrijwilligerswerk of ontspanning?
Durf jij jouw Office Support werkzaamheden uit te besteden aan mij als Virtual Assistant?
“Meer overzicht betekent efficiënter werken”
Ik zou je willen uitdagen…
- Maak een lijst van jouw to-do’s wat je in één week op dit moment uitvoert.
- Zet in de 2e kolom hoeveel tijd je ongeveer hieraan besteedt.
- Noteer dan in de 3e kolom of jij deze werkzaamheden wel leuk genoeg vindt om het zelf uit te voeren. Het is immers jouw bedrijf en je wordt happy van je werk toch?
- Bekijk of er intern een medewerker is die jouw nee’s kan uitvoeren.
Heb je een medewerker gevonden? Ja? Geweldig!
Zo niet dan hoor ik het graag!
“Ik kan je helpen met jouw to-do’s”
Online Marketing
Heb jij een website die je graag wilt vernieuwen?
Of wil je graag iets doen op social media?
Of zou jij jouw relaties een nieuwsbrief willen sturen?
Alleen weet je niet waar je moet starten?
Secretariële werkzaamheden
Ben jij het overzicht kwijt in je mailbox?
Of zou jij je agenda beter ingedeeld willen hebben?
Of juist willen samenwerken in een tool?
Vertel jij de uitdaging, dan kom ik met een plan.
Commerciële activiteiten
Kun je wel afspraken gebruiken bij potentiële klanten?
Of wil je een offline promotie-actie opzetten?
Of een evenement voor je doelgroep opzetten?
Ik denk graag met je mee en de uitvoering hiervan.
Ik ben Lidia Wielink en ik help jou om jouw to-do lijst in te korten!
Ik ben zo’n persoon in de organisatie die het overzicht kan houden van verschillende activiteiten en daarbij de juiste persoon weet te vinden die het uitvoert. Een “spin in ’t web” of “regelneef” zullen sommigen zeggen.
Ik hou ervan om ondersteunend te werken aan anderen. Ik hoef niet de credits en in de spotlight te staan, maar zorg juist dat alles in de organisatie op rolletjes loopt!
Dankzij mijn werkervaring bij verschillende type organisaties, maar ook in functies en dus werkzaamheden, weet ik veelal de juiste uitvoering in te zetten voor de uitdagingen die in de organisatie aanwezig zijn.
Als VA (Virtual Assistant) ben ik daardoor breed inzetbaar voor veel verschillende taken.