Hoe mijn socials beter inzetten?

 

Dit is een vraag die ik vaak hoor en mijn antwoord is dan altijd…

Maak hier tijd voor vrij. En neem er ook de tijd voor en dan bedoel ik niet in uren, maar in maanden.

We doen het er FF bij…

Er wordt wel eens gedacht, dit doen we er FF bij, alleen dat FF kost al snel meer dan een uur per dag. Uiteraard kun je het zo gek maken als je wilt, maar met een goede basis in je branding, duidelijke structuur in je agenda en een brainstorm kwa onderwerpen, kom je al een heel eind.

Het kan slimmer

Om goed te kunnen starten, is een goede basis noodzakelijk. En dat begint bij het begin met welke accounts gebruik ik nu of wil ik gebruiken. Daarbij is het belangrijk om te weten waar jouw klanten online zijn. Er zijn inmiddels zoveel online platforms, dat je beter eerst goed kunt checken waar zij zich bevinden voordat je zomaar wat gaat doen.

Als je niet teveel tijd hierin wilt steken, kies dan voor 1 platform en doe het dan goed. Dan dat je meerdere social media kanalen gaat inzetten en dan net niks doen.

FOCUS is het keyword in dit.

Kun je hulp gebruiken?

Vraag dan om hulp.

In jouw organisatie is misschien wel een medewerker die het geweldig vindt om teksten te schrijven of is graag met social media bezig. Gebruik dan dit talent. Want deze medewerker is jouw ambassadeur van jouw organisatie en weet hoogstwaarschijnlijk ook veel te vertellen over jouw geweldige bedrijf!

Waar begin ik dan?

Begin bij het begin. Neem kleine stapjes, dit leidt uiteindelijk naar een resultaat.

Neem contact met mij op hoe ik je kan helpen bij het opzetten, eventueel beheren of juist verder uitbreiden. Of misschien jouw medewerker helpen om een goede basis neer te zetten!

Voor mij een dagelijkse taak die ik graag ook aan jou vertel!

Hoe kan ik jouw helpen?

Office & Design Lidia - Hoe kan ik mijn socials beter inzetten

Laat hier je bericht achter voor mij!

12 + 10 =

Office & Design Lidia - VA - Drenthe - 0615351383
Chat openen
Whatsapp met Office & Design Lidia
Hoi hoi 👋
Kan ik je ergens mee helpen? Let me know!