Office Manager Hoogeveen

Als office manager ontzorg ik directie e/of medewerkers in hun dagelijkse werkzaamheden zodat zij de focus houden en ik de randzaken organiseer.

Office & Design LIDIA - CONTACT

Lidia als Office Manager Hoogeveen

Als office manager zijn er verschillende taken en verantwoordelijkheden. Een belangrijke taak is het organiseren van vergaderingen en bijeenkomsten. Hierbij zorg ik voor een geschikte locatie, maar ook de benodigde materialen voorbereiden, zoals presentaties en documenten. Een andere belangrijke taak is het beheren van de agenda van de directie en het plannen van afspraken. Ik zorg ervoor dat de agenda’s goed op elkaar aansluiten en dat afspraken tijdig worden ingepland en gecommuniceerd.

Ik kan als office manager verantwoordelijk zijn voor de inkoop van kantoorbenodigdheden en het onderhouden van contacten met leveranciers. Ik zorg ervoor dat er voldoende voorraad is en dat de kantoorbenodigdheden op tijd worden geleverd.

Tot slot is het belangrijk dat ik medewerkers ondersteun bij hun dagelijkse werkzaamheden. Zo kan het zijn dat ik hen help bij het boeken van reizen of het regelen van accommodaties. Ook hierbij is het belangrijk dat de communicatie goed verloopt en ik proactief handel.

Wat als ik je daarbij kom helpen…

Als office manager in regio Hoogeveen beschik ik over verschillende vaardigheden en kwalificaties om de dagelijkse gang van zaken bij jouw kantoor soepel te laten verlopen. Om te beginnen heb ik  organisatorische vaardigheden, dat houdt in dat ik als office manager in staat ben om alle taken en werkzaamheden op een efficiënte manier te organiseren en te coördineren.

Daarnaast ben ik mij bewust dat het van cruciaal belang is dat ik goede communicatieve vaardigheden heb, zowel mondeling als schriftelijk. Ik ben in staat om duidelijk te communiceren met collega’s, klanten en leveranciers. En ik ben in staat om heldere instructies te geven en vragen te beantwoorden.

Ik heb ervaring met administratieve taken en softwareprogramma’s zoals Microsoft Office. Dit omvat het maken en bijhouden van rapporten, het beheren van agenda’s en het verwerken van e-mails.  Daarnaast werk ik dagelijks met allerlei tools om mijn werkzaamheden efficiënt uit te voeren.

Als office manager ben ik een teamspeler, maar kan ook op de momenten dat het nodig is leiding geven en prioriteiten te stellen. Ik kan effectief werken met andere teamleden en hen motiveren om samen te werken aan de gemaakte doelen.

Flexibiliteit en aanpassingsvermogen is van groot belang voor mijn werkzaamheden als office manager in regio Hoogeveen. Door snel te kunnen schakelen vanuit mijn thuiskantoor of op locatie van jou, kan ik snel reageren op veranderingen en uitdagingen. Met deze vaardigheden en kwalificaties kan ik als office manager in regio Hoogeveen mijn werk op een professionele en efficiënte manier uitvoeren.

“Flexibeliteit en aanpassingsvermogen helpen bij het slimmer uitvoeren van werkzaamheden”

Een efficiënte en effectieve office manager is van onschatbare waarde voor bedrijven in Hoogeveen

Office & Design LIDIA - Een efficiënte en effectieve office manager is van onschatbare waarde voor bedrijven in Hoogeveen

Het plannen en organiseren van werkzaamheden zorgt voor een gestroomlijnde werkomgeving, waardoor de productiviteit stijgt. Daarnaast bewaakt ik als office manager deadlines en afspraken, zodat projecten op tijd worden afgerond en de klant tevreden blijft. Het coördineren van interne en externe communicatie zorgt ervoor dat alle betrokken partijen goed geïnformeerd blijven en er geen miscommunicatie ontstaat. Hierdoor kunnen problemen snel worden opgelost en kunnen projecten soepel verlopen.

Als office manager ondersteun ik het management bij besluitvorming door het verzamelen en analyseren van informatie. Hierdoor kan het management weloverwogen beslissingen nemen die in lijn zijn met de doelstellingen van het bedrijf.

Tot slot creëer ik een professionele werkomgeving en sfeer door het organiseren van bijvoorbeeld teambuilding activiteiten. Dit zorgt voor gemotiveerde medewerkers die zich verbonden voelen met het bedrijf.

Kortom, een efficiënte en effectieve office manager is onmisbaar voor bedrijven in regio Hoogeveen. Het zorgt voor een gestroomlijnde werkomgeving, tevreden klanten en gemotiveerde medewerkers.

Heb jij behoefte aan een office manager in jouw organisatie?

“Welke taken kan ik jou ontlasten als office manager?”

Agenda- en mailbeheer

Ben jij het overzicht kwijt in je mailbox?

Of zou jij je agenda beter ingedeeld willen hebben?

Of juist willen samenwerken in een tool?

Ja!

Evenementen organiseren

Van presentjes voor je medewerkers wanneer ze jarig zijn, een kerstpakket of ander moment.

Tot het organiseren van een zomerborrel.

Ik kan je deze drukte uit handen nemen.

Interne- en externe communicatie

Ik help bij de interne en externe communicatie om miscommunicatie te voorkomen.

Laat mij de deadlines en afspraken bewaken, zodat er overzicht is van de projecten.

Ik ben Lidia Wielink en ik ontlast jou graag o.g.v. office support

Ik ben zo’n persoon in de organisatie die het overzicht kan houden van verschillende activiteiten en daarbij de juiste persoon weet te vinden die het uitvoert. Een “spin in ’t web” of “regelneef” zullen sommigen zeggen.

Ik hou ervan om ondersteunend te werken aan anderen. Ik hoef niet de credits en in de spotlight te staan, maar zorg juist dat alles in de organisatie op rolletjes loopt!

Dankzij mijn werkervaring bij verschillende type organisaties, maar ook in functies en dus werkzaamheden, weet ik veelal de juiste uitvoering in te zetten voor de uitdagingen die in de organisatie aanwezig zijn.

Als VA (Virtual Assistant) ben ik daardoor breed inzetbaar voor veel verschillende taken.

Wat zeggen anderen?

Geweldig hoe Lidia ons belproject uit heeft gevoerd voor onze medewerkers in de buitendienst, met een scoringspercentage van 36% tot 79% per project.

– Koen Berkers, Ventilair

Lidia is een enthousiaste harde werker. Sympathiek en leergierig. Als vrijwilligersorganisatie zijn wij erg blij dat Lidia voor ons de notulen zo duidelijk voor ons opschrijft.

– Hilma Mastwijk, Adviesraad Sociaal Domein

Lidia heeft een verfrissende blik op zaken. Ze is proactief en enthousiasmerend. Bij Q-Blue heeft ze structuur weten te brengen in boodschappen op social media.

– Harry Müller, Q-Blue BV

Lidia is goed in structuur brengen van alle communicatiekanalen en weet welke programma’s handig zijn om in een team te gaan gebruiken!

– Jiska Boer, HuidZorg Drenthe

Wil jij je Office Support uitbesteden aan mij als VA?

Laat hier je bericht achter voor mij!

1 + 15 =

Office & Design Lidia - VA - Drenthe - 0615351383
Chat openen
Whatsapp met Office & Design Lidia
Hoi hoi 👋
Kan ik je ergens mee helpen? Let me know!